How old is everyone?

Home  \  Forums  \  Off Topic  \  How old is everyone?
Xx_RAiNE
[FONT="Century Gothic"][SIZE="1"]Meh.
Are you all boys? [/SIZE][/FONT]  

11 Jul 2006 22:10
bobe
im 15...driving in september with a parent and without in december  

11 Jul 2006 22:29
unearth
im 16. what are you talking about, are you getting ur license in december?  

12 Jul 2006 00:46
dubl_a_ron
um 14 i think  

12 Jul 2006 02:01
Xx_RAiNE
And are you all boys?  

12 Jul 2006 03:53
dubl_a_ron
by the looks of it  

12 Jul 2006 04:10
Mintymohawkrider
are you on here to meet guys? this is a bmx site not a public dating service.


skee-daddle!  

12 Jul 2006 04:23
Xx_RAiNE
[QUOTE=Mintymohawkrider]are you on here to meet guys? this is a bmx site not a public dating service.


skee-daddle![/QUOTE]

Uh, no. I'm not on here to "meet guys."
I'm a girl, and I find most girls annoying and boring.
Guys are much easier to get along with.
I'm not interesting on dating anyone.
And I'm 12.  

12 Jul 2006 09:31
SamtasticBabe1007
RAINEBOW! *hugs* I MADE IT! woo hoo go me!  

12 Jul 2006 09:56
Xx_RAiNE
YESSSSSS. It's yew.  

12 Jul 2006 09:59
Xx_RAiNE
Except...
yew don't skate ><  

12 Jul 2006 10:00
chris bmxer
i 'm 12 and i think i 'm the youngest in here  

12 Jul 2006 12:13
billybobjr3
Im 12 also  

12 Jul 2006 15:30
Xx_RAiNE
You guys aren't the youngest here!
Welllll...depends when your birthday is...>.<  

12 Jul 2006 18:22
Xx_RAiNE
Yeah, Chris_bmxer is older than me...not by much...  

12 Jul 2006 18:23
dubl_a_ron
theres an edit button on the post thing  

12 Jul 2006 20:14
bobe
i have a penis, wait i shouldnt be tlaking like that to a 12 year old.

i get a lisence in december, yeah.  

12 Jul 2006 22:13
SamtasticBabe1007
[COLOR="YellowGreen"]lol didnt i tell you to stop talking like that??
geez if your a guy your a guy we dont want
to hear about certain [[body parts]]
that you may or may not have
so please keep the gross talk to a minimum
when there are girls present
[[cough cough]] yours truely and Raine
thank you[/COLOR]  

12 Jul 2006 22:37
chris bmxer
[QUOTE=Xx_RAiNE]Yeah, Chris_bmxer is older than me...not by much...[/QUOTE]
just a couple of months  

12 Jul 2006 22:46
unearth
bobe i always thought if its under an inch it isnt considered a penis?? i could be wrong ;P  

13 Jul 2006 02:33
bobe
[QUOTE=SamtasticBabe1007]lol didnt i tell you to stop talking like that??
geez if your a guy your a guy we dont want
to hear about certain [[body parts]]
that you may or may not have
so please keep the gross talk to a minimum
when there are girls present
[[cough cough]] yours truely and Raine
thank you[/QUOTE]

shut the hell up, youre fucking annoying and youre not funny. i do not care how you feel or anybody else feels, i will not change my ways to make someone "happy".  

13 Jul 2006 20:46
SamtasticBabe1007
i wasnt trying to be funny...just not everyone wants to hear about that stuff soo...blah :P  

13 Jul 2006 23:23
dubl_a_ron
do you skate or bmx?  

13 Jul 2006 23:46
SamtasticBabe1007
[COLOR="DarkOrchid"]honestly bobe...im really tired of you yelling at me sooo...
how about you just stop paying attention to the things i say.
you really dont have to listen to me...
its just a little request with a hint of advice...
[/COLOR]  

14 Jul 2006 01:43
dubl_a_ron
OK LISTEN HERE LITTLE BITCH I AM FREEKIN TIRED OF THIS!!!!!!!!HOW ABOUT YOU FUCKING LEAVE IF YOU FUCKING DONT LIKE THE WAY WE ARE YOU STUPID FUCKING FAGGOT!!!!!!!!!!!!ps: i wonder how many f's i used in this  

14 Jul 2006 02:48
bobe
i think you meant "i dont want to hear that stuff".

and if youre tired of me getting mad at you, leave.  

14 Jul 2006 03:41
dubl_a_ron
hey i counted up all the f's in my rant and i got 7  

14 Jul 2006 18:11
SamtasticBabe1007
i think my signature says it all soo...you guys got your wish  

14 Jul 2006 19:06
dubl_a_ron
WHOOOOO!!!!!!!!!!!!!little miss bitch is gone!!!!!!!!!aw she'll be back  

14 Jul 2006 19:28
Xx_RAiNE
Shut up you guys. What did she even DO to make you so mad?  

14 Jul 2006 20:07
Mintymohawkrider
Be annoying.  

14 Jul 2006 20:47
dubl_a_ron
telling us to change our ways  

14 Jul 2006 22:15
bobe
complaining about what we talk about.  

15 Jul 2006 00:41
Mintymohawkrider
"Don't worry guys
I won't bother you anymore
So be happy I'm gone
Raine you're on your own
I'm out, and i won't come back"

Act emo.  

15 Jul 2006 01:08
bobe
lmfao, yeah thats fucking emo if i ever saw it.  

16 Jul 2006 20:00

Login   or  Signup to comment